Известие

Collapse
No announcement yet.

Измерване на дебитомера с Фиат екускан

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
    Моето обяснение е влияние от пипането за ремапа при мен, не че Стилото не е ремапнато де, ама от друг ремападжия...
    Не ми се вярва тая работа.Има няколко карти в софта свързани с Маф сензора ама да каже твоя мапер къде и какво е пипал.За мен няма нищо общо между това че си мапнат и "проблемът" ти.Аз също съм се натъквал на подобни разминавания само че на едни и същи коли.Не ги следя вече стойностите на дебиЛомера,гледам си бууст метъра,вързан на входа на колектора и какво показва МАП сензора за сверка.И при мен показва макс 4.3В и 1050 mg/i .С ори сензора съм ***019.Не е сменян или чистен никога.Преди месец го вадих да го видя,беше си сравнително чистичък.

    Comment


    • #17
      А как са ви ЕГР-ите на двете коли,защото ако твойта има проблем с ЕГР-а може да показва такива параметри..........................
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
        Дали някой може да коментира ситуацията при колегата?
        Добър волтаж, а стойностите желани спрямо реалните се разминават с много!
        По принцип въздуха който се отчита има отношение с това колко въздух/газове минава през ЕГР-а. Но в този случай щом има напрежение, а стойноста не е добре или грешка във формулата на диагностичния уред или мапера е бутал на едно място където не трябва
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          А как са ви ЕГР-ите на двете коли,защото ако твойта има проблем с ЕГР-а може да показва такива параметри..........................

          Имах записана грешка ЕГР.
          Проверих го - затворен е - надух колкото можех с уста - не пропуща и му откачих кабела.

          Сега мисля да взема да го затапя като хората и да си му пусна кабела. Но така или иначе набива грешка. Всъшност не знам какъв му е проблема на него, не ми се е отразило на вървежа и пушенето по никакъв начин.

          Стилото няма проблеми с ЕГР доколкото знам.
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            А как са ви ЕГР-ите на двете коли,защото ако твойта има проблем с ЕГР-а може да показва такива параметри.........................

            Явка, с уста, няма как да го надуеш.Слагай една ламаринка и да ти е мирна главата. Изключването на конектора няма да помогне ако изтърва клапана
            4.52в. ми дава МАФ-а, не 5.
            Last edited by emzo; d.m.y г., 16:58.
            ex - 147 16v multijet

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
              Имах записана грешка ЕГР.
              Проверих го - затворен е - надух колкото можех с уста - не пропуща и му откачих кабела.

              Сега мисля да взема да го затапя като хората и да си му пусна кабела. Но така или иначе набива грешка. Всъшност не знам какъв му е проблема на него, не ми се е отразило на вървежа и пушенето по никакъв начин.

              Стилото няма проблеми с ЕГР доколкото знам.
              Нали си мапнат? Сигурно бай ти мапер ти е спрял ЕГР-а ама не коригирал другите неща които смята ЕКУ-то чрез ЕГР-а и за това ти пише грешка. Спрян е ама не баш.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                Явка, с уста, няма как да го надуеш.Слагай една ламаринка и да ти е мирна главата. Изключването на конектора няма да помогне ако изтърва клапана
                4.52в. ми дава МАФ-а, не 5.

                Ламаринката е поръчана вече, чакам я да дойде другата седмица и я слагам. Ама това едва ли ще промени това как ЕКУто ми интерпретира напреженията. Това е което не ми дава мира, Емо. Как може твоята кола при 4,3 волта да го счита за 1050мг/и а моята - за няма 500. Ей на - седя и гледам логовете и е точно така. Не че реално имам проблем, ама докато не си го изясня не мога да мирясам.

                Колегата ОЕМ вероятно е прав за ЕГРа, не ми е пречел никога, както не ми пречи и грешката която набива.
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
                  Как може твоята кола при 4,3 волта да го счита за 1050мг/и а моята - за няма 500.
                  Не ги гледай тези данни в mg/i много много.ЕКУ-то прави няколко обръщания от волтове/миливолтове в други мерни единици.Щом имаш 4.3 волта не се притеснявай.Реално няма как да са 500 mg/i .То на празен ход със затворен ЕГР са толкова.Като отвори и стават на 300 mg/i.

                  Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение

                  Колегата ОЕМ вероятно е прав за ЕГРа, не ми е пречел никога, както не ми пречи и грешката която набива.
                  Ми спри го и софтуерно ЕГР-то и няма да ти записва грешка.Разбира се щом не ти пречи карай си така.

                  Comment


                  • #24
                    Явка, помоли някой колега със същото ЕКУ да направи ЛОГче с обороти и напрежение на 4та от 1500 до 4500рпм и да ти е мирна главата
                    ex - 147 16v multijet

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от janyboy Покажи съобщение
                      Не ги гледай тези данни в mg/i много много.ЕКУ-то прави няколко обръщания от волтове/миливолтове в други мерни единици.Щом имаш 4.3 волта не се притеснявай.Реално няма как да са 500 mg/i .То на празен ход със затворен ЕГР са толкова.Като отвори и стават на 300 mg/i.


                      Ми спри го и софтуерно ЕГР-то и няма да ти записва грешка.Разбира се щом не ти пречи карай си така.
                      Да бе, ма нали се сещаш че ЕКУ-то щом това показва на диагностика това взема предвид като лимитира горивото примерно. Има нещо сбъркано при мапването според мен...
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Да бе, ма нали се сещаш че ЕКУ-то щом това показва на диагностика това взема предвид като лимитира горивото примерно. Има нещо сбъркано при мапването според мен...
                        Абе аз се сещам,ама не е така.Предполагам както правят повечето "мапери" смоук лимитъра е надут до небесата и няма такава опасност Пък и колегата не се оплаква от невървеж.

                        Колега @Yavor,пусни един лог на 3-та 1500-4500 об. с :
                        -engine speed,rpm
                        -total fuel quantity,mm^3/i
                        -airflow signal,V
                        -boost pressure,mbar
                        -intake air quantity,mg/i

                        Comment


                        • #27
                          Имам такъв лог, ама е без волтажа, само с дебита.
                          Довечера ако ми остане време ще врътна един лог и ще го кача.
                          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                          Comment


                          • #28
                            За всичкото време на проби.... да беше върнал за пробата оригиналният софтуер и да беше видял дали отново ще са такива показанията.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                              За всичкото време на проби.... да беше върнал за пробата оригиналният софтуер и да беше видял дали отново ще са такива показанията.
                              То хубаво, ама мислиш ли че имам оригиналния софтуер. Колата я купих с ремап миналата година юли. Знам кой я е ремапвал, но това няма значение, не мога да върна оригиналния софтуер. А най странното е че нямам оплаквания от колата - върви като бясна, не прекалява с горенето и не пуши. Днес направихме дръпка с един колега, ей така, случайно...
                              Мерцедес е300 - 204 магарета - не му се дадох, а тоя шестак върви, честно, само дето е тежко купето.

                              Проблема е защо....
                              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
                                нямам оплаквания от колата - върви като бясна, не прекалява с горенето и не пуши.
                                Ми то друго не ти трябва
                                Ори софт може да се намери,не е проблем.Само си виж номера на ЕКУ-то и версията на софта.
                                Така на прима виста без да съм видял моднатия ти софт и нужните логове от колата мога да си позволя да кажа че нямаш проблем.Тия дебитомери не един път са вкарвали познати в такива филми че не ми се говори.Ако не ти е в ред дебитомера ще разбереш със сигурност по поведението на колата.Особено ако е модната.Ще ти се стори не сток ами еко тунингована

                                Comment

                                Working...
                                X